Support
Support är en viktig tjänst som vi erbjuder alla våra kunder. Behöver du hjälp?
Vilka riktlinjer gäller för :mevtech Support?
Support är en viktig tjänst som finns tillgänglig för dig som kund för att hjälpa dig lösa problem eller besvara frågor om de produkter eller tjänster du använder. Om du stöter på ett problem eller behöver hjälp med att konfigurera eller använda en tjänst kan du kontakta vår supportavdelning via e-post eller vår supportportal.
Vårt supportteam består av kvalificerade och erfarna medarbetare som hjälper dig att lösa ditt problem så snabbt och effektivt som möjligt. De ger också vägledning och stöd för att du ska kunna använda produkterna och tjänsterna på rätt sätt och få ut maximalt värde av dem.
Vi förstår att bra support är viktigt för dig som kund, och vi strävar efter att ge dig den bästa kundservicen. Vi är engagerade i att lösa eventuella problem eller frågor du har och arbetar alltid för att hitta den bästa lösningen för dig.
Hur registrerar man ett supportärende?
Du kan registrera ett supportärende genom att kontakta vår supportavdelning via e-post på support@enklerevalg.no eller genom att använda vår portal här.
När du kontaktar vår supportavdelning är det viktigt att du ger en detaljerad beskrivning av problemet eller frågan. Ju mer information du kan ge, desto bättre. Inkludera gärna eventuella felmeddelanden eller symtom du har upplevt, samt vad du redan har gjort för att försöka lösa problemet. Detta hjälper vårt supportteam att förstå situationen bättre och ge dig en snabbare och mer exakt lösning.
Vårt supportteam arbetar för att hitta en lösning eller svara på din fråga så snabbt som möjligt. I vissa fall kan de be om ytterligare information eller be dig utföra vissa åtgärder för att hjälpa till att diagnostisera och lösa problemet. När en lösning är identifierad kommer supportteamet att ge dig tydliga instruktioner om hur du går vidare.
Vem kan registrera ett supportärende?
Supporttjänsten är endast tillgänglig för våra kunder. Om du inte är kund hos :mevtech eller Enklere Valg men behöver hjälp inom någon av våra tjänster kan du kontakta oss via vårt kontaktformulär eller genom att ringa oss på +46 0709 80 81 40
Vad kostar support?
Kostnaden för support regleras enligt ditt avtal med oss. Priset kan variera beroende på tjänstetyp, avtalets omfattning och vilken typ av supportavtal du har. Support debiteras per påbörjade 30 minuter.